Σεμινάριο Εξυπηρέτηση πελατών-Service

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε:

 

  • Ορθή συμπεριφορά του επαγγελματία
  • Πως μπορούμε να προωθήσουμε προϊόντα
  • Κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών του πελάτη
  • Σωστή εξυπηρέτηση πελατών 
  • Ορθή αντιμετώπηση δύσκολου πελάτη
  • Πως πιάνουμε τον δίσκο
  • Πως σερβίρουμε
  • Πως στήνουμε έναν μπουφέ
  • Πως στρώνουμε ένα τραπέζι για καφέ ή για δείπνο
  • Το 50% του σεμιναρίου είναι πρακτική εφαρμογή.
  • 1 ημέρα.
  • Ακολουθεί το σεμινάριο "Τεχνικές επικοινωνίας"

 

 

 

 

Κόστος: 100 euro
Διάρκεια: 1 ημέρα με 4,5 ώρες
Ώρες: από τις 18:00 έως τις 22:30 το βράδυ

 

 

 

Ενημερωθείτε για την σωστή σειρά των σεμιναρίων που θέλετε να παρακολουθήσετε με ένα τηλεφώνημα στο 210 3455324. Θα σας προτείνουμε αυτό που χρειάζεστε για την κατάλληλη περίπτωση ή ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Σεμινάριο Εξυπηρέτηση πελατών-Service
Αίτηση συμμετοχής

Όνομα :
Επώνυμο :
Κινητό τηλέφωνο :
E-mail :
Περιοχή :
Διάλεξε ημερομηνία :

Μετά την υποβολή της αίτησης θα σας αποσταλλούν οδηγίες σχετικά με την διαδικασία της οριστικοποίησης της συμμετοχής σας

διάβασα και αποδέχομαι τους όρους χρήσης
Για το κλείσιμο θέσης και την παρακολούθηση είναι απαραίτητη η κατάθεση του 50% τουλάχιστον του ποσού της αξίας του σεμιναρίου. Το υπόλοιπο εξοφλείται στην γραμματεία της σχολής, στην έναρξη του σεμιναρίου.
(IBAN: GR1202600980000940102234849 Τράπεζα EUROBANK στο όνομα Χρήστος Μανουσίδης)