Σεμινάριο Εξυπηρέτηση πελατών-Service
Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε:
- Ορθή συμπεριφορά του επαγγελματία
- Πως μπορούμε να προωθήσουμε προϊόντα
- Κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών του πελάτη
- Σωστή εξυπηρέτηση πελατών
- Ορθή αντιμετώπηση δύσκολου πελάτη
- Πως πιάνουμε τον δίσκο
- Πως σερβίρουμε
- Πως στήνουμε έναν μπουφέ
- Πως στρώνουμε ένα τραπέζι για καφέ ή για δείπνο
- Το 50% του σεμιναρίου είναι πρακτική εφαρμογή.
- 1 ημέρα.
- Ακολουθεί το σεμινάριο "Τεχνικές επικοινωνίας"
Κόστος: 100 euro
Διάρκεια: 1 ημέρα με 4,5 ώρες
Ώρες: από τις 18:00 έως τις 22:30 το βράδυ
Ενημερωθείτε για την σωστή σειρά των σεμιναρίων που θέλετε να παρακολουθήσετε με ένα τηλεφώνημα στο 210 3455324. Θα σας προτείνουμε αυτό που χρειάζεστε για την κατάλληλη περίπτωση ή ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Σεμινάριο Εξυπηρέτηση πελατών-Service
Αίτηση συμμετοχής
Για το κλείσιμο θέσης και την παρακολούθηση είναι απαραίτητη η κατάθεση του 50% τουλάχιστον του ποσού της αξίας του σεμιναρίου. Το υπόλοιπο εξοφλείται στην γραμματεία της σχολής, στην έναρξη του σεμιναρίου.
(IBAN: GR1202600980000940102234849 Τράπεζα EUROBANK στο όνομα Χρήστος Μανουσίδης)